Match

Jaha.. kom nyss hem från matchen och de gick inte bra, förlust med 0-4 :/ fast vi spelade så mkt bättre än dom är bara de vanliga att vi inte kan göra mål! lite irriterande :P
tror aldrig det har varit så tyst i omklädningsrummet nångång som idag, vanligtvis surrar alla som yra höns men idag var de ingen som sa att ord! :o de borde gå ner i historien XD

Tror jag ska jobba imorrn, fast känns lite jobbigt, måste upp typ halv 6 :o:o:o måste fara innan 6 iaf.. känns inte så lovande måste jag säga.. men men sånt är livet, skolan börjar ju snart också så de kan ju vara bra att vända tillbaka dygnet lite :P
Ne nu tror jag att jag ska gå och ringa min kära pojkvän som har varit otroligt osocial hela dagen :o

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0