Första inlägget!

Ja det här är då mitt första inlägg :) ska bli kul att riktigt komma igång med bloggen :) har haft några innan men har inte riktigt kommit igång så nu beslöt jag mig för att starta en ny blogg och verkligen ge allt! :)
Nån som är duktig på design förresten? skulle vara skitbra om nån skulle vilja hjälpa mej för jag fattar verkligen ingenting XD

jaja de va de.. få se.. idag har jag bara suttit hemma och verkligen inte gjort nånting! :o blir less på alla dom dagarna, men jag kan bara inte förmå mej till att göra något annat än att bara sitta och titta in i väggen hela dagen :p måste skärpa mej!
Skulle egentligen byta om för träning just nu också men kände mej lite förkyld så jag tyckte de var lika bra att hoppa över idag, speciellt eftersom min tränare sa senast i tisdags att vi behöver allt folk vi kan få nu på höst säsongen eftersom de är så många skadade så de vore otroligt onödigt att dra på sej en förkylning nu och speciellt när mina förkylningar brukar sitta i så himla länge ! 
 
ska iaf till älsklingen sen när han har tränat klart ! :) LÄNGTAR! mamma va inte så inne på att skjutsa mej men med lite övertalning så gav hon med sej :)

ne nu måste jag nog sluta skriva och hoppa i duschen om jag ska vara klar när mamma vill fara. Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0