14-08-2008 Igår..

Åh vad arg jag blev på min kära pojkvän igår! hade lust att slå honom riktigt riktigt hårt!
I måndags sa han till mej att han skulle komma till mej efter sin match igår (onsdag) men när han hade spelat klart så for han hem för att min syster va hemma. så javla fjantigt! och han visste att hon skulle komma.
Fattar inte hur man kan göra så.. blev så förbannad så jag skällde ut honom i 2 timmar :P jag och mitt temprament :P
men de löste sig tillslut :)

Idag har jag varit duktig :) Vaknade runt 07.30 men somnade om oh sov till 09.30 och klev upp då ist men tycker jag var ganska duktig ändå eftersom jag har sovit till runt 13.30 annars :o måste börja vända tillbaka dygnet nu annars kommer jag vara död när skolan börjar :P
Konstigt nog tycker jag inte de känns så hemskt att börja skolan, kan nog bli ganska kul att träffa alla kompisarna igen :) Har ju knappt hunnit träffa dem nått als i sommar, har ju bara haft tid för älsklingen och knappt de :p
Ne nu ska jag gå och försöka göra nått vettigt.

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0