11-08-2008 Regning dag

Idag regnar de här hemma, inte så roligt. Det finns liksom inget att göra när de regnar, man bara sitter framför tv när de regnar eller framför datorn x)

De hände en ganska rolig sak imorrse också, jag skulle följa med min mor på jobbet så jag ställde alarmet på mobilen på 05.40 för mamma hade sagt att vi var tvungna att åka kl.06.00 men när jag vaknade tyckte jag att jag hörde hur bilen for iväg, och mycket riktigt hade mamma farit utan mej :o så jag ringde på hennes jobb kl.06.00 och skällde ut henne XD hon blev lite snopen.

Ne nu måste jag gå och kolla till TV, håller på med en kanalsökning men de tar så himla lång tid !

sen om nån som är duktig på design läser detta skulle jag bli otroligt glad om du ville hjälpa mej :P:) adda [email protected] om du är intresserad :)

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0